2015. február 27., péntek

0. bejegyzés

Talán először, azt kéne megosztanom, hogy miért is döntöttem a hazám elhagyása mellett. A válasz nagyon egyszerű.

Pénz.

Nem azért, mert nagyon anyagias lennék, hanem azért, mert meguntam, hogy az egyik napról a másikra élek. Nem tudok semmit sem felépíteni magam körül, csak tengetem napjaimat kisebb nagyobb sikerekkel. Ezzel csak az a baj, hogy számomra nem elég. Szeretnék majd idővel családot alapítani és ahhoz, hogy meglegyen a stabil anyagi háttér, most kell elkezdenem a karrierem építését.

Véleményem szerint, a gyermek vállalás itthon luxusnak számít.

Reményeim vannak Angliával kapcsolatban, de majd meglátjuk, hogy mennyire válnak az elgondolások valóra.

(Ez csak egy mellékes infó, de például ma mondták a lányok, akikhez megyek, hogy ingyenes a fogamzásgátló. Ez számomra olyan dolog, ami felfoghatatlan, pedig teljesen normálisnak kéne lennie, ha az ország nem akar tini anyukákat, elhagyott gyermekeket illetve abortuszok sokaságát. Teljesen logikus dolog, mégis magyarként ez teljesen abszurd. Ilyen apró dolgok hallatán, azt gondolom, hogy az élet más területein is hasonló a mentalitásuk ezért merek reménykedni.)

Úgy vagyok vele, hogy nézzük meg, próbáljuk ki. Veszíteni valóm nincs. Ha egy év után haza is jövök, akkor is nyertem. Nyelvet tanultam, tapasztalatot gyűjtöttem, megismertem egy új kultúrát és világot láttam.

Csináljuk, aztán majd meglátjuk mi lesz, hisz olyan nem létezik, hogy valami sehogy se lenne ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése