2015. december 11., péntek

10. bejegyzés

A mai nap folyamán rágugliztam a nevemre, mert kíváncsi voltam, hogy mit ad ki rá. Nagy döbbenetemre, egy blogot találtam 2009-ből. Már alapból ott megbotránkoztam, hogy hogy is lehettem olyan sötét, hogy a valódi nevemet megadtam. Jah, mielőtt bárki rákeresne ezzel a módszerrel, jelezném, hogy jó gyorsan töröltem is, még mielőtt bármi bizonyíték marad az interneten arról, hogy mennyire butuska is voltam (mondjuk, nem mintha most észkombájn lennék :D).

Azért törlés előtt elmentettem saját magamnak az oldalt, hogy majd pár év múlva megint röhöghessek magamon. Ez a gondolat sarkalt arra, hogy a blogot átalakítsam személyes jellegűvé. Kíváncsi vagyok, hogy mit fogok gondolni a mostani önmagamról, majd ha öt év múlva visszaolvasom ezt a blogot. Tehát nevezhetjük önismereti kísérletnek is azt, hogy online írogatok mindenféle marhaságról.

Szinte mindenről van véleményem, szóval azt hiszem, lesz miről regélnem illetve mostanság elég sok dolog történik velem. Na majd holnap belefogok a mesedélutánba, de mára ennyi felvezetés elég volt.

Jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése