2015. március 18., szerda

4. bejegyzés

Ki kell hogy jelentsem, hogy egy szerencsétlen vagyok sok szerencsével, ugyanis van munkám. Még hozzá úgy, hogy második próbálkozás után is sikerült a fél városnak úgy szétosztanom az önéletrajzomat, hogy rossz rajta a telefonszámom... kihagytam egy számjegyet. Na ilyen nagyon ügyes gyerek voltam és ennek ellenére felvettek.

Egy vegetáriánus étteremben dolgozom, ahol voltam már mosogató, pohárszedő, pultos, barista, leltáras és boltos. Ugyanis az étteremhez tartozik egy kis bolt is, amit becézve Deli-nek hívunk. Minden teljesen organikus 0 adalékkal. Van ott minden, mint a búcsúban. kimérhető tea, kávé, olívabogyó, csoki, rágcsa, sajt, üveges szószok, lekvárok, fűszerek, fagyi, bor (igen, létezik olyan, hogy organikus bor :D) meg még hat millió dísztárgy.

Most próbálnak oda berakni sokat, hogy azt tanuljam. Sajnos a forgalom elég kicsi, tehát mindig kell valami takarítani valót találni, mert azért még sem állhatsz egy helyben, ha már fizetnek a munkádért. Amúgy nem gondoltam volna, hogy örülni fogok annak, hogy takaríthatok. Néha már örömmel menekülök ki az étterem pultjából. Nem megy minden úgy ahogy kéne. Ebbe közrejátszik az angolom, ami nem a legtökéletesebb illetve az, hogy rohadtul nem vagyok vegetáriánus és vannak olyan ételek meg alapanyagok, amikről még magyarul sem hallottam, nem hogy angolul.

A főnök hölgy szigorú és úgy beszél velem, mint ha agyalágyult lennék... mondjuk ezt nem bánom, mert legalább megértem. A férje, a másik főnök meg tök kedves. Mindent megmutat többször is akár és ha valamit elrontok, akkor nem megszid, hanem mondja, hogy majd megtanulom idővel, illetve hajlandó velem, bevándorló kis senkivel az emberek életviteléről meg erről az egész vega-cucc-ról elbeszélgetni.

A kollégák kedvesek, de csak azért, mert ez a szokás. Ilyen szempontból nagyon hiányoznak a régi munkatársaim. Nincs az, hogy beszélgetnek arról, hogy a gyerek mit csinált otthon vagy, hogy mi a legújabb bolondsága az embernek. Semmi ilyesmi és ez számomra fura, miközben minden munkahely úgy reklámozza magát, hogy "Legyél részese egy jó csapatnak, ami a családoddá fog válni!" és társai. Hát jó...

 Ami még teljesen más, az a szünet. Itt konkrétan elzavarnak szünetre. Szólnak mikor mennyi időd van és nem fejezheted be azt, amit elkezdtél (mondjuk engem ez irritál kicsit, de majd megszokom), majd befejezed ha vége a szünetnek. Egyszeri étkezés van biztosítva, amit te választhatsz ki az aznapi melegételek közül illetve megspékelheted egy kis salival.

Az étterem kívülről

Van mit tanulnom bőven

Ez valami rakott karfiol volt répával, krumplival meg kukoricával, illetve egy kis almás-diós-majonézes sali

Gomba, vöröshagyma, zöld amerikai paprika, paradicsom szósz sajtos pogácsaszerű valamivel (scone a neve, de nem tudom magyarul hogyan is hívják) :D
Tehát el vagyok itt, érdekel is, mert úgy vagyok vele, hogy ez elég összetett munka, hogy fejlődjek vele, illetve britekkel (is) vagyok körülvéve, tehát az angolomnak sem árt. Ezek mellett ez egy újabb terület, ahonnan tudást tudok összekapirgálni, amit ugye senki sem vehet el tőlem ^^ Heti 5 napot dolgozom 10 órában, tehát elvagyok. Az estéim mindig szabadok és ennek nagyon örülök.

Még mielőtt átköltöztünk volna még volt egy kisebb ivászat nálunk. Az indok az volt, hogy Mesi hazalátogatott kér hétre illetve, hogy én meg megjöttem... mondjuk indok az ivásra mindig van :D Viával sikeresen vettünk egy üveg gyerekpezsgőt, szóval azzal indítottuk az estét :D


Fütyülős~ Mesi hoz most három üveggel, szóval lesz mit inni :D
Amit nagyon szeretek itt Angliában, hogy a turikban nagyon olcsón vannak könyvek, illetve hogy egy csomó fajta kaja meg édesség van, minden igényke megfelelően.


És ezeken mellet még vettem egy pár másikat is :D Két hét alatt 15 könyvet gyűjtöttem be. Büszke vagyok magamra :D
A Minion-os gumicukor mellé ezt muszáj volt beszerezni Mesinek :D

Ez olyan, mint az After Eight csoki, csak tejcsokoládéval. Nagyon király.
És az új munka mellé még új szoba is dukál :D Átköltöztünk az előző héten, úgyhogy már be is vagyunk rendezkedve. Sokkal otthonosabban érezzük magunkat, mint Tinánál.

A jobb oldali Mesi ajtaja, a másik pedig a miénk Viával ^^

Van egy hatalmas beépített szekrényünk, amit jól tele is tömtünk a cuccainkkal

Illetve lett normális szennyeskosarunk. Én már ennek örülök :D

Van egy másik gardrób szekrényünk is, ami nem árt a cuccaink mennyiségét tekintve.

A saját asztalunk csodás látképpel :D

Az ágy mellé egymásra pakolásztam 3 fiókot, így már van egy kisebb könyves szekrényünk is az ágy mellett

A tapéta annyira király, úgy tetszik!

És a szobában talált fotelre is lecsaptunk ám, ami alatt nyugodtan pihenhet a malacom :DDD
Viával kettesben tengetjük napjainkat, de hamarosan (szombaton) megérkezik Mesi is és akkor már biztos nem lesz ennyire csöndes a ház :D

Viával nekiültünk egy doboz fagyinak munka után :D
Ééééés vasárnap megyünk cirkuszba! A városba jön egy vándorcirkusz és azt beszéltük, hogy megnézzük az egyik előadást. Már alig várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése