2015. március 30., hétfő

5. bejegyzés

Előző hét szombaton Mesinek sikerült hazatalálnia, úgyhogy már egy hete boldogítjuk egymást egy lakóegységben :D Hát meg kell hogy mondjam, nem kell a hülyeségért a szomszédba mennünk. Mindig van valami, amin épp röhöghetünk. Akár Vián, amikor a nadrágja övtartójára ráakasztottam a fehérnemű szárítót, ő meg a fejére húzta a szennyes tartót és úgy táncikált a szobában. Akár Mesi hülye poénjain vagy azon ahogy sikerül többedjére is leesnem a lépcsőn.

Olyan lila folt van a hátsófelemen, hogy már dalt is írtam róla, ami úgy hangzik, hogy "Érik a szilva a seggemen, a seggemen..." :D

Szombaton Mesivel, miután betoltunk 3 Fütyülős felest egymás után (mert elnéztünk valamit és a hülye gyerek mi mást csinálhatna bánatában XD), megbeszéltük, hogy leülünk filmezni, de ebből az lett, hogy gyorsan nekiindultunk a városnak, mielőtt még Via lefekszik aludni, mert szegénynek másnap is kellett mennie dolgozni.

Elmentünk a Weatherspoon-ba, ahol a palacsintát levesestányérban adják egy Bulmers-re, aztán valahogyan egy brit társasághoz kerültünk, akikkel nekiálltunk kicsit politizálni, miután elkezdték szarozni Angliát. Miután meséltünk egy kicsit a magyar helyzetről teljesen más színben látták az országukat XD De vicces volt, mert volt egy momentum, amikor elkezdtem vagy 10 nyelven sorolni a "köszönöm" szót, már nem is tudom miért és rám szólt az egyik, hogy fejezzem már be, mert hogy hülyének érzi magát mellettem. Bölcsen csöndben maradtam és nem kommentáltam a dolgot :D



Mikor megindultunk hazafele ránk jött az ehetnék, úgyhogy beszereztünk egy jó kis pizzát, amit az utunkon be is toltunk a dobozból. Még az utcánk végén megálltunk, hogy megegyük az utolsó szelet pizzát, de nem mertünk közelebb menni a házhoz, nehogy felkeltsük Viát :D Végül sikeresen lopakodó üzemmódba kapcsolva felosontunk az ágyba.

Amúgy még vannak képeim akkorról is, amikor Mesi még itthon volt és nem ment haza. Azok nagyon kemények, szóval meg kell osztanom őket :D





Teljesen átlagos és jellemző fotó rólunk :D
Másnap, vasárnap pedig elmentünk egy vándorcirkusz előadására, akik a városban töltöttek pár napot. Sajnos Via nem tudott velünk tartani, mert a munka hívta, de majd legközelebb ^^ Amúgy már meg van a következő kalandunk is. Április 18-án megyünk A The Darling Buds koncertjére, akiknek az énekese Jamie Campbell Bower, aki a Csontvárosból, a Harry Potterből meg a Twilight-ból lehet ismerős színész. A fiatalembert kicsit befanoltuk mind a hárman, szóval egyértelmű volt, hogy megyünk. Az ő brit angolját még kimondottan csipázom is, mert nem harap el minden egyes szót... Másnap, 19-en meg megyünk a Harry Potter Filmstúdió turnéra, amit személy szerint én már nagyon-nagyon várok. Évek óta el akartam oda jutni, mert nekem a Harry Potter könyvsorozat nagyon sokat jelent. Megtanított az olvasás szeretetére és ez az, ami velem együtt nőt fel. Bármi bajom volt elővettem az egyik könyvet és maratoni olvasást csaptam. A hülye serdülőkorom mentsvára volt, szóval rengeteg szituációban a Harry Potter könyvek nyugtattak meg. Ma mind a kettőre megvettük a jegyeket, szóval majd hozza a postásbácsi *_____* Még előtte nézünk egy kis várost is, ha már ott vagyunk.

Na visszatérve a vándorcirkuszra... imádtam. A gyepre felállított nézőtérrel, csillagos ponyvával, őrült bohóccal és minden egyéb mással egyetemben. Akik a helyünkre kísértek, akik a pattogatott kukoricát, meg a vattacukrot árulták mind-mind fellépők voltak, Hatalmas varázsa volt számomra. Félig felnőtt fejjel is, remekül tudom magam élvezni a cirkuszokban. Jah és Mesivel rájöttünk, hogy az életcélunk az lesz, hogy bohócokká váljunk, mert akkor kedvünkre gecizhetünk az emberekkel XD Megdobált minket popcornnal, meg volt egy csávó, akire egy fél zacskót ráborított, de annyira vicces volt, hogy sírtunk a röhögéstől :D


Amúgy volt ott egy nagyon helyes akrobata, akit Havier-nek hívtak... szóval róla neveztük el a másnap beszerzett könyvespolcunkat XD

Sikerült elég hamar megtöltenünk.

Az alkarunkra csaptuk, mint ahogy mások a táskájukat viszik :D

Már csak a harmadik könyv hiányzik... az összeset turiból szereztem, szóval most kihívás lesz megtalálni az utolsó darabot :D
A napot megkoronáztuk egy bandaalapítással is, meg Via táncolt a fején a szennyes tartóval :D

Próbálunk normálisan kinézni néha...

...de sosem megy :D
Amúgy Mesivel az a baj, hogy ugyan olyan mentalitással vásárolunk, tehát ha egy kiló kenyérért megyünk a boltba, akkor is három szatyorral térünk haza, mert "nézd, ez akciós", "kettőt fizet, hármat vihet" és "nézd de cuki, ez kell!" :D

Ez nagyon király, ilyet majd viszek haza :D

Ez meg olyan, mint a habtúró és az After Eight csoki keveréke.

Banános japán édesség meg Skittles Dark Edition. Ilyeneket még sosem láttam, de már ez is meg van :D

A hab a tortán. Nem vehetsz 25 év alatt kenőkést XD
Lehet azért, mert kinézik a britekből, hogy 25 év alatt még nem elég érettek ahhoz, hogy rendeltetés szerűen használjanak egy kenőkést... mondjuk ezt meg tudom érteni :D

Valamikor, mert miért ne :D

Fish and Chips borsópürével, meg a híres-neves levesestányéros palacsinta.
Amúgy tegnap megjött Bella néni, Mesi anyukája, akit én szedtem össze munka után ^^ Úgyhogy most egy hétig vele bővült a háztartás. Jókat beszélgetünk és már tudom, hogy Mesi honnan szedte azt a sok hülyeséget, amit magából zúdít kifele :D

Ma tök rossz idő volt, de kicsit művészkedtem a szobánk ablakából Via telefonjával.

Vihar utáni csendélet.


Ez pedig a csodás kertünk
Annyira szeretem Via telefonját. Megbízható, nem fagy le, könnyű kezelni és nagyon király a kamerája... szerintem a második vagy harmadik fizumból fogok venni egy másik telefont... mert eléggé vágyom rá, hogy jó képeket csináljak és Via szerintem már kivan, hogy mindig elkunyerbálom az ő telefonját :D Szóval majd annak is eljön az ideje.

Na jóccakát.
Mindenki vigyázzon magára! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése